L'Equip de Recerca Botànica celebra el vuitantè aniversari d'en Josep Nuet Badia
El 21 d'abril, el nostre amic i cofundador de l'Equip de Recerca Botànica (ERB-CEC), Josep Nuet Badia va complir vuitanta anys. Per a commemorar un fet tan important vam organitzar una celebració sorpresa dijous passat, 30 d'abril.
Aquest 2026 és un any ple de celebracions: el CEC fa 150 anys, es commemoren quaranta anys d'activitat botànica continuada en l'entitat i l'ERB-CEC fa vint anys de la seva fundació. A més, hem d'afegir-hi el vuitantè aniversari d'en Josep.
La celebració d'aquest aniversari ha estat preparada en secret durant un parell de mesos per tots els membres de l'ERB, coordinats per una comissió organitzadora.
En el marc d'una activitat ordinària durant la reunió que fem habitualment el dijous, vam sorprendre en Josep amb un pastís perquè bufés les espelmes i amb un regal: un llibre amb diferents aportacions de tots els membres de l'ERB expressant-li l'estima i l'agraïment. Vam acabar brindant amb cava a la seva salut.
![]() |
| Moments abans de la celebració, l'ambient era el normal en una reunió de l'ERB [foto: Xavier Ramírez] |
A l'acte hi vam participar una trentena de persones, gairebé tots els membres de l'ERB. Com a representant de la Junta Directiva del Centre, hi assistí Marta Estrada, vocal de Ciència i Ecologia.
![]() |
| Diferents moments durant la celebració a la sala principal del CEC [fotos: Imma Selva, Àngel Romo, Jordi Pérez i Anna Bonnín] |
Per acabar, volem agrair al personal d'Atenció al Soci del CEC la seva col·laboració en el desenvolupament de la celebració.
[Text: Valentí González i Àngels Morell; fotografies: Anna Bonnín, Judit Carreras, Jordi Pérez, Xavier Ramírez, Àngel M. Romo i Imma Selva]











Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Escriu un comentari